مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

مخمصه های یک روح پیچیده

تو نازک طبعی و طاقت نیاری ...... گرانی های مشتی دلق پوشان

همصدایی

گاهی اوقات باید گزینه اختیار را حذف کرد! اختیار نتیجه اش میشود فراموش کردن، پشت گوش انداختن، وقعی ننهادن و...

میخواهم رک باشم! دیروز ووردپرس رافیلتر کردند، امروز گوگل ریدر را! فردا نوبت بلاگ اسکای است و پس فردا نوبت گوگل! احتمالا آخر سر کابل های اینترنت را قطع میکنند و میدهند ذوب کنند تا با آن گلوله بسازند برای...... و ماهم صدایمان درنمی آید.

مهم نیست توجه کنند یا نکنند، مهم نیست رفع فیلترینگ شود یانه، اما برای یک بار هم که شده باید صدایی رسا از وبلاگستان بلند شود.

کار سختی نیست، فقط باید یک ایمیل ناقابل به این آدرس ( filter@dci.ir) بزنیم و ابتدا از دلایل فیلتر شدن گوگل ریدر سوال کنیم و سپس بخواهیم این سرویس رفع فیلترینگ شود! ایمیل هایمان تهی از هرگونه توهین و... باشد.

چرا گفتم گزینه اختیار را باید حذف کرد؟ کدام اختیار را؟

اسامی یک سری از دوستان را در این پست می آورم و از آن ها میخواهم، ابتدا خود ایمیلی به سیستم فیلترینگ بزنند و سپس پستی مشابه این پست، بسته به اینکه چقدر حاضر به ریسک هستند، پستی شدید الحن، یا پستی فقط برای اطلاع رسانی در وبلاگ خود بگذارند و از خوانندگان وبلاگ خود بخواهند چنین ایمیلی به سیستم فیلترینگ بزنند و خواهان رفع فیلترینگ شوند و اسامی یک سری از دوستان وبلاگ نویس خود را در آن پست بیاورند و بخواهند آن ها نیز چنین حرکتی را انجام دهند.

برای یک بار هم که شده بیایید ما شویم. نگذاریم به مرور زمان این بیغوله، این خلوت را هم از ما بگیرند. برای یک بار هم که شده بیایید این حداقل را حفظ کنیم.

اگر اسم نبرم عده ای فراموش میکنند، عده ای پشت گوش می اندازند، عده ای توجه نمیکنند، عده ای هزار دلیل می آورند که این کار فایده ای ندارد و الخ.....پس اسم می آورم:


اراجیف یک عدد کابوی (آلن)

بی سیگاری (مجید)

میثمک (میثم)

یه لیوان دندون مصنوعی ( الی)

من برای این دنیا یک نفرم (مونا)

مومو (مومو)

گل شمعدونی (مهدیه)

غزل و خاطراتش (غزل)

انتهای بیراهه (ف@طمه)

بیراهه های دل (بانو میم)

خاتون (خاتون)

درآستانه فصلی سرد ( رویای بهار)

ماجراهای دناتا (دناتا)

دیوانه نامه (فاخته)

چربک زن (چربک زن)

اگر از بقیه دوستان نام نبردم فقط به این دلیل بود که ترسیدم از من برنجند. بقیه دوستان من را ببخشید و خودتان این لطف را در حق من و خودتان بکنید و این حرکت را انجام دهید.بعضی دوستان هم که فیلتر بودند.به بقیه دوستان هنوز فرصت نکرده ام بگویم اینجا مینویسم و الخ......

نظرات 20 + ارسال نظر
مونا 1389/11/27 ساعت 21:24

باشه می زنم
حالا عیب نداره که این مدال باید به سینه ات بزنی
فیلترینگ کلاس داره به قول بعضیییااااااااا

دریا 1389/11/27 ساعت 23:36 http://sedsybaran.blogsky.com/

سلام دوست من. پس هم دردیم .وب من رو هم فیلتر کردن و دوباره از نو خانه ای بنا کردم. خوشحال میشم قدم رنجه کنی و به من سری بزنی.با افتخار لینک شدید.

اسم وبت خیلی خوشگله
مبارک باشه

ای بمیرن الهی گوگل ریدر دیگه چرا
باشه فردا لینک میدم

الان باز شد ریدر من که

سلام
میل زدم.ولی چه فایده.کو گوش شنوا.
فیلتر و پارازیت شده جزئی از زندگیمون

سلام.
میل زدم..

فاخته 1389/11/28 ساعت 19:03 http://3881467hk.blogfa.com/

الان میرم میکشمشون صبر کن

اینجا نظر خصوصی نمیشه گذاش؟؟

سلام...
گوگل ریدر ِ من فیلتر نیستا !!
من دوستی ندارم که اسمش رو بیارم...با اجازه همین پستت رو بینک میذارم تو ی وبم

مومو 1389/11/29 ساعت 00:19 http://mo-mo.blogsky.com

chashm!
taaze post gozashtam
ieki do rooz dige darbareye moshkele shoma va kheili haye dige minevisam!
be rooie chashm!

حتما و مطمئنا اینکارو می کنم

من با همین موضوع آپ کردم


خوبه من گفتم برو بزن تا رفع فیلترینگ بیادش
اما باید رو مخشون کار کنی
:دی

درود بر تو
سپندارمذگان رو بهت شادباش میگم.
خوش باشی.

جمالی 1389/11/29 ساعت 23:55 http://shanakht89.blogfa.com

سلام
به نظرت با اینها چه باید کرد؟

میثمک 1389/11/30 ساعت 09:05 http://meesmak.blogfa.com

سلام داداااااش!
ای پیر شی جووون ولی بی گودر نشی جووووون!!

چشم داداش ما هم میفرستیم! میخای ۴ تا فحش ناموسی هم بدیم بهشون!؟!!!

سلام
شخصا وقتی فهمیدم گوگل ریدر رو فیلتر کردن خیلی عصبانی شدم
به نظر متن پیام هممون یه جور باشه خیلی بهتره
هماهنگ باشیم

شما که پیش قدم شدید یه متن تنظیم کنید که اعتراضمون جنبه ی گروهی پیدا کنه

گودول 1389/12/07 ساعت 22:10 http://godool2.wordpress.com

ایمیل زدیم و خبری نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد